lørdag 15. oktober 2011

Perlebryllup

For ei god stund siden så fikke jeg bestilling på en brudebukett som skulle bygges rundt ei perle. Jippi tenkte jeg da. Og jeg må innrømme at jeg trodde at den kommende brud hadde en stor perle jeg da. Men det hadde hun ikke. Jakten på en perle skulle vise seg å bli vanskeligere en hva jeg trodde. Jeg sendte mail både i inn og utland uten at jeg fikk de svara jeg ønsket. Og ikke fant jeg noen buketter på nett bygd på ideen til vår brud heller. Men som inni meg så bor det en scrappenerd, og jeg har mange gode scrappevenner rundt om som ga meg noen ideer om hvordan jeg kunne lage min egen perle. Og jeg synes det gikk ganske så bra jeg. Jeg føler meg utrolig heldig som fikk lage buketten til helgas brudepar. Gratulerer til et utrolig vakkert par.

Jeg glemte selvfølgelig kameraet da jeg dro på jobb i morges, men fikk tatt noen ok bilder med mobilen.








En enkel corsage.

Hvis noen vil vite hvordan jeg laget perlen så ta ta gjerne kontakt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar