søndag 25. juli 2010

En lilla drøm

Til denne helga så hadde vi bestilling på en lillabrudebukett. Denne har jeg gleda meg masse til å lage. Og koste meg skikkelig mens jeg laget den. Har sikkert noe med at det er veldig lenge siden jeg har laget en hjertebukett, og jeg liker disse fargene så godt. Håper brudeparet ble like fornøyd som jeg.





Vil med det samme beklage for at jeg har vært litt glemsk i det siste. Er en del brudebuketter som jeg ikke har fått lagt inn her. Men er rett og slett for at jeg hadde glemt kameraet hjemme og ikke fått tatt bilder. Så hvis noen har bilder de vil sende oss, så setter vi stor pris på det.

1 kommentar:

  1. Åhh denne var virkelig lekker!!
    Den "lange" under her var også alldeles nydelig !! Så flink du er !! Får nesten lyst til å gifte meg .hihi.

    SvarSlett